In caz ca n-ati vazut, e un poll in partea dreapta, ceva cu hobby-uri. Nu se refera la voi, se refera la mine, si e sfatul vostru pentru mine. Nu va faceti griji, nu imi plang de mila, nu sunt lame, nu am ajuns deplorabil, e doar o intrebare si e una chiar foarte buna. Avand in vedere ca mie imi plac toate acele lucruri, dar evident nu ma pot ocupa corespunzator de toate pentru ca efectiv nu e atata timp pe lumea asta. Si nu, nu sunt Superman, nu inca. Si e cel mai intelept sa le iei in ordine.
Sportul este bun, sanatos, imi si place fotbalul. Fotografia m-a fascinat dintotdeauna, si poate cel mai mult in afara de mp3 player mi-am dorit aparat foto digital. Inca nu am nici unul, nici altul. In privinta web-designului, e un hobby de scurta durata, odata ce voi deveni avansat, probabil va fi plictisitor ;). Si as mai putea sa ma afund in munca, adica sa invat ca nebunu ce fac la munca, sa ajung mai bun mai repede.
Si sfaturile nu strica niciodata, chiar si cele neavizate.