Care e faza cu barba? (m-am molipsit de la Gelu, scriu titluri in engleza). De ce barba e yucky? Ce e atat de respingator? Vorba aia, pun si eu mana, atunci cand nu e prea stufoasa chiar e funny. Sa nu ma intelegeti gresit, nu imi las barba. Doar ca mi se pare un efort in van sa te razi in fiecare zi cu scopul de a fi "ingrijit" cand de fapt tot ce faci e sa accelerezi cresterea parului si inasprirea lui. Asta, plus ca mi-e lene uneori, mai ales acum cand merg la munca in fiecare dimineata. Si lenea e neimportanta in ecuatia asta.
Cand eram mic, intotdeauna mi s-a parut ca barbatii cei mai "masculini", daca se poate spune asa, erau cei cu barba. Si tatalui meu ii statea bine cu barba, spre deosebire de ras, cand parea un span si parca era si mai fioros.
Acum, lasand toate astea la o parte, va intreb pe voi, posesoarele de putin par peste tot [=)) ] sa imi explicati de ce barba e asa respingatoare. Oricum eu sunt sexy, si cu si fara. Deci?