Well, i used to. I'm not talking about going out to see movies, I'm talking in general. I haven't had a movie streak in almost three years now.
Devine obositor pe engleza, mai ales cu tastatura asta. Fereasca Dumnezeu cand m-oi apuca sa scriu in franceza! Voiam sa povestesc cum de cativa ani nu mai urmaresc filme cu placere deosebita.
In liceu ma uitam la filme. Multe. Imi placeau, cum de altfel a fost dintotdeauna. Am ajuns in asa fel incat la Oscaruri am facut o casa de pariuri mobila in care eu, mama si Ionut ne puneam preferintele. Pariul a fost pe doua prajituri :)
Ajunsesem in asa hal incat comandam cd-uri prin posta si plateam ramburs. Evident, piratate. 35.000 lei un cd. Noile aparitii erau mai cautate, chiar daca se vedeau mai prost. Cea mai mare realizare cred ca a fost Lord of the rings: The two towers, desi, daca stau sa ma gandesc, mai bine l-as fi vazut la cinema. Mai bine le-as fi vazut pe toate la cinema, insa de unde bani...
Si din pasiunea mea pentru filme s-a nascut pe de o parte un inceput de colectie de filme, ulterior abandonata, pe de alta parte o lista, care a supravietuit pana in zilele noastre, pe care m-am hotarat brusc sa o intocmesc si care acum contine cam 700 de titluri.
Ce s-a intamplat? N-as putea zice. Rezerva actuala fata de filme nu se refera la filmul in sine, cat la momentele premergatoare filmului pana la inceputul lui, inclusiv.
First of all: cu cine vad filmul? Singur? oh crap.. there goes the fun. Cu altcineva? La naiba, o sa vorbeasca in timpul filmului, o sa manance, naibii! o sa aleaga filmul care-i place lui/ei.
Ce film aleg? Am chef de o comedie, dar ce actiune misto a iesit acum! Dar, dar toata lumea zice ca e un film usurel... uite filmul asta e un thriller super penal.. da, dar n-a avut succes la box-office, e prea sumbru... desene animate? nu mai sunt copil. Horror? sa ma plictisesc 80% din film pentru cateva scene? Documentar? prea boring.
Daca, prin minune, am trecut de toate aceste dileme, inceputul e crucial. Daca trec si peste regretul de a nu fi vazut unul din celelalte zeci de filme disponibile, daca inceputul nu ma captiveaza, good bye! Am browsing si instant messaging la indemana. Muhahahahaa.
Cred ca as vrea sa vad trailere extinse tot restul vietii mele... prezinta esentialul, fazele cele mai misto, sunt cursive si alerte... maaare majoritate a filmului nu au desfasurarea actiunii care sa merite.
Si cam astea sunt motivele pentru care vad mai putin de un film pe luna.