Sunt un om enervant si enervat. Drept urmare: ma enerveaza oamenii care nu beau bere (sunt prea de rasa pentru aceasta bautura de mase), cei care refuza contact uman de orice fel si refuza sa fie agatati, oameni care nu merg la chefuri preferand sa se joace acasa dar si cei care nu merg decat in cluburi respingand chefurile in camin ale studentilor care atat isi permit, oameni care sunt oripilati de atingeri, cei care nu merg la munte sau la mare pentru ca nu le place (wtf), oamenii care sforaie, cei care nu stiu cand depasesc bunul simt, vecinii de la curte care se cearta ca tiganii nedand doi bani pe cei de langa ei, oamenii care fumeaza fara sa le pese de cei din jur si apoi tot ei sunt jigniti de prezenta mea ca nefumator.
Daca esti gagica si te regasesti in versurile BUG Mafia, esti cam curva.
In rest, toate bune, sa muriti voi in chinuri. Sau in bezna, tot aia e. N-am fost la Pidjin Party si ma oftic, din mai multe motive decat am acum in cap. Mai bine nu veneam acasa.
I am blown away, but I don't produce the same effect.
Si am ajuns cel mai sarac, asa sarac incat sa fac imprumut/credit. Daca ma vedeti sa ma ocoliti.