M-am rasfatat cu somn pana la 13. Trecem sub tacere ora la care am incheiat socotelile cu prima saptamana de munca.
Zi de şoping.
Mie nu imi plac vanzatoarele care se baga in sufletul tau. Din punctul asta de vedere, Carf e ok.
Prima tipa care s-a bagat in sufletul meu, in sensul de mai sus, a fost una de la Lee Cooper, care voia sa ma ajute, evident, strecurand convenabil si oferta speciala, doua perechi de blugi la 4 milioane. Eu credeam ca urma sa imi zica o oferta speciala. In fine, am iertat-o pt ca arata bine.
Una (alta) m-a lasat sa astept sa imi aduca respectivul articol de imbracaminte vreo 5 minute, de 2 ori. Sa mor de nu puteam sa ii golesc magazinu si sa o tai.
Urmatoarea arata bine si era politicoasa, moderata, alea alea. Exact la fix, cum trebuie.
Ultima a fost foarte tupeista, da' nu in sensu ala, ci ma lua cu chestii gen: "Vai ce bine iti sta" plus alte glumite inoportune si indemnuri. Si la sfarsit imi toarna: "Vrem sa golim magazinu de lucruri barbatesti, de aia e reducere, sa stii". Culmea a fost ca, dupa ce m-am hotarat sa il iau (which by the way looks great, za t-shirt) m-a luat la intrebari: "Da' esti sigur?"
Acum am un tricou misto, un tricou funky si pantaloni sa merg la munca si sa nu mor de cald in ei. Maine vine adidasi :)
Pam-pam-pam-paaaaam.