Se intampla lucruri ciudate...
-si-a cerut scuze Marian Banica pentru un incident mai vechi, ceea ce m-a luat complet pe nepregatite.
-au inceput sa misune gandaci uriasi prin baie!! brrr, tre sa dau cu solutie.
-am devenit dintr-o data o Mecca pentru doritorii de cursuri, acum la ultimul examen. Nu stiu daca e de bine sau nu.
-membrii grupului de yahoo al seriei se razvratesc... o sa iasa haos.
-am mai redresat din relatii racite (sper).
-invatz cu spor pentru ultimul examen, ceea ce e culmea.
-maine se pare ca e ziua indragostitilor. La asta am sa dezvolt. Sunt convins ca fetele care spun ca urasc ziua asta ar fi mai mult decat incantate sa primeasca un buchet de flori oferit cu sinceritate, si baietii ar da cu drag tot felul de cadouri, numai de-ar face cunoscute sentimentele lor fatza de cea iubita. Restul, adica tot ce se face pentru ca e sarbatoare si trebuie facut, e enervant. Nici macar nu conteaza ca e sarbatoare americana. Ca doar sarbatorim si 1 Mai, homosexualii defileaza si aia... asa ca cine vrea sa tina cont de 14 februarie nu are decat. Eu as proceda altfel. Pentru ca nu imi sta in fire sa fac ce face lumea (am o mica problema probabil) as oferi flori inainte de 14, sau cateva zile dupa.
Be cool, be different, say Yes! :)