Bai, meciul cel "mare" se apropie, dar nu prea imi pasa. N-am sa ma insist pe dezamagirea provocata de sesiunea asta, ca e fumata. Cu chiu cu vai am facut rost de bani pentru tot ce aveam de facut plus sa ma duc acasa, ceea ce e un lucru remarcabil, ramane doar sa ajung acasa si de acolo iar am sa plec tarandu-ma cu niste bani dupa mine si am sa ma zgarcesc la orice mai putin la sucuri, chipurile sa imi ajunga banii, si asta se intampla dintotdeauna cu mine, banii se consuma treptat pe nimic.
Am un coleg de grupa, de zici ca e Dalai Lama. Omul e din Bucuresti, e mai izolat de grupa, se intelege bine doar cu un alt coleg care are o vedere incredibil de proasta (ceva de gen -12 dioptrii). Asa, si colegul asta (primul) e bland ca un mielusel. Sau asta e doar de fatzada, desi probabil asa e el, pacifist tot timpul. Tacut, in banca lui, nu are note cine stie ce mari, are muult prea mult bun simt si crek eu sunt singurul cu care mai vorbeste, pentru ca am incercat sa fiu un prieten pentru toti (chiar inainte de a fi seful grupei). Acest biet nenorocit a venit sa isi ia rezultatul la examen azi, si proful l-a anuntat ca a luat 49 de puncte si ca a picat. Omul a intrebat ceva binevoitor, pe un ton de iti venea sa razi de el (daca esti sadic si rau), a multumit profului si a plecat, dand binete politicos si fara tremur in glas. Oare ce e cu el? Mai tarziu am aflat ca de fapt proful isi daduse seama singur ca gresise, pentru ca la 45 de puncte se considera trecut. Si ne-a insarcinat sa il anuntam, si acum stau sa dau de el, ca telefonul pe care i-l luasem acum mult timp nu mai e al lui, internet se pare ca nu serveste, sau, la fel, e incredibil de discret si nu vrea sa deranjeze in nici un fel... of, nu imi pot inchipui cum mai exista tineri de 21 de ani ca el. Probabil si faptul ca sta cu parintii l-a influentat, Dumnezeu stie cat. Eu as vrea sa se trezeasca la realitate si sa isi mai traiasca si el viata; sau, poate, cine stie, are o viata extraordinara, plina de prieteni de prin cartier, se distreaza frecvent, spre deosebire de mine.
Mike s-a dus la meci, Cata la fel, eu cu cine mai vad meciul? poate vine Alinutza, ca a zis ca vrea sa vada meciul.. macar sa nu il vad singur.
In 2 zile mi-am luat multa muzica, inclusiv za Doors si Nirvana, iar ieri, intr-un moment de maxima inspiratie, am luat vreo 2 albume Prodigy, si crek asta am sa ascult eu pana plec acasa. A, si Good Charlotte mi-am luat, sa incerc.