Ladiiiiiiz and gentlemen, welcome to the 79th Anual Academy Awards Ceremony! Please take your seats and shut the fuck up. La ora 00.10 transmite TVR, la ei prezinta Elen DeGeneres, femeia lesbiana usor isterica, la noi Ada Rosetti si inca unu. O sa bruieze transmisia acesti doi romani, pt ca se vor chinui sa traduca pentru tot romanul neavizat. Dar e ok, pt ca mie imi place tipa, de cand prezenta o emisiune pe ProTV.

Imi aduce aminte de Oscarurile de acum cativa ani, sa fi fost printr-a 9-a, a 10-a poate. Atunci eram mult mai disperat dupa filme decat sunt acum (in perioada aia dadeam bani pe cd-uri cu filme pe care mi le scria un pirat din ala meserias si mi le trimitea prin posta). Atunci, la apogeul cinefiliei mele, intocmeam liste liste, faceam previziuni pentru nominalizari, apoi am facut previziuni si pentru castigatori. Inainte de ceremonie, am pus "pariu" cu maica-mea si frate-miu, care va nimeri cei mai multi castigatori. Imi aduc aminte ca pusesem pariu pe 2 prajituri, dar nu mai stiu cine a castigat.

Acum, nu ma mai gandesc cine va castiga/cine vreau sa castige. Doar sa vad un spectacol amuzant si destul de interesant.