Am comentat pe blogul unui cinefil in legatura cu Crash; el a zis ca este in top 10 preferinte. Ma gandesc ca top 10 e cam mult spus, la cate filme bune, foarte bune si extraordinare s-au facut in anii 90. Dar am prins cateva faze acum, pe ProTV si mi-am adus aminte... filmul este intr-adevar genial, mi s-a facut pielea de gaina, si asta la a doua/treia vizionare, ceea ce e un lucru rar la mine. Poate ar trebui sa imi revizuiesc preferintele. Imi e greu de spus care ar fi filmele preferate, dar misiunea mi-e mult usurata de lista de filme vazute pe care am avut divina inspiratie sa o intocmesc acum cativa ani. Nu pot sa nominalizez decat putine filme sub impulsul momentului, si printre ele se afla si Crash:
Seven (socant), Crash, Trainspotting, Lord of the Rings, Dogma (asta e o preferinta mai ciudata), Sin City, The Machinist (unic), Interstate 60, Equilibrium, American History X, e misto si Fight Club, desi nu l-as pune in top10, Boogie Nights (am prins pe ProCinema varianta necenzurata, in care arata penisul lui Mark Wahlberg la sfarsit), mai sunt filme ale lui Pacino, The Devil's Advocate si Scent of a Woman, mai sunt Memento, American Beauty... ok, recunosc, am trisat si m-am uitat si in lista, si pe imdb. Nu am inteles niciodata fascinatia pentru filme cu gangsteri si de ce sunt asa apreciate; Goodfellas sau Nasul nu imi plac, si nici nu le-am vazut! Si imi pare rau ca nu am vazut filme vechi prea multe.