Imi place, si ma uit la aproape orice meci de o importanta cat de mica. Ma scarbesc fanaticii intr-ale suporterismului, de imi vine sa le crap capul pentru ingustimea lor. Nu o fac, pt ca unii sunt prieteni de-ai mei, si nu ar fi corect sa ii bat pana la sange pe unii si pe altii nu. Asa ca ma multumesc sa ii hartuiesc cu argumente si sa ma cert cu ei pana se lasa batuti si incearca sa abandoneze ideea.

Ii stiu foarte bine... stelistii aberanti, dinamovistii marlani, rapidistii golani. Daca stai de vorba cu ei despre echipa preferata, au sa iti dea aceleasi si aceleasi argumente pentru care ei s-ar bate cu galeriile adverse. Slava Domnului, nu am prieteni violenti (pe stadioane). Dar de la a tine cu echipa ta si pana la a desconsidera pe fanii celorlalte echipe si a-i jigni in felurite chipuri e cale mult prea lunga de parcurs pentru un om intreg la minte. Parerea mea.Le dau adevaruri, nimic mai mult. Ei accepta complimentele si refuza cu pasiune si prostie criticile aduse echipelor lor. Adica Steaua nu a fost comunista atat timp, Dinamo nu a fost blatista toata istoria ei, Rapid nu a fost echipa de divizia B, Craiova nu are suporteri de kkt... etc.

Cu ce ma poate cuceri pe mine o echipa? Cu nimic. N-au decat sa ma cumpere. Atunci am sa fiu fanul lor ;)