pro

eu ştiu ce e bine pentru mine şi nu-mi pasă de tine. sunt egoist şi intolerant şi nu există dreptate în lumea mea.

sunt un bătrân puturos care a uitat să se bucure de viaţă. îmi petrec zilele în aşteptarea tinereţii pierdute, amăgindu-mă cu surogate intoxicante, produşi chimici şi afecţiune închipuită.

nu sunt capabil de sentimente nobile. cuvintele sunt ieftine, nu costă nimic să scrii două vorbe care mimează un interes vag, pe care îl manifest de trei ori pe an, frecvenţa maximă de interacţiune, limită peste care aş intra în şoc şi mecanismul s-ar deregla preţ de un anotimp-depresie.

am devenit eternul întârziat, un businessman perpetuu care pierde trenul şi tu priveşti înapoi cu o mină dezamăgită. eu sunt cel care nu e în stare să se ridice la înălţimea ta.

sunt rece, neplamadit şi crud, ca cel mai prost aluat făcut vreodată, uitat undeva în bucătărie. cine stă să frământe o pâine din făină aşa proastă, când poţi ieşi să mănânci la restaurant? nu intru nici la categoria ciudăţenii culinare, doar cea mai nereuşită încercare.

sunt sportivul tipic american, prototipul pentru american jock, şi-a petrecut tinereţea antrenându-se pentru performanţă şi succes dar îşi petrece viaţa în alcool şi mizerie. în dreapta mea nu e nici o curvă sifilitică, nimeni nu îşi iroseşte talentele alături de mine, au mai multe şanse riscându-şi infecţiile într-un bordel thailandez.

sunt ca o glumă proastă de la hollywood, un stereotip format din cuvinte precum "anal", "the laughing stock", "40 year old virgin". nimeni nu se înghesuie la biroul meu şi niciodată nu sunt invitat la ieşirile în oraş cu 'gașca'. în general, sunt indezirabil.

sunt dezamăgirea, ruşinea, amintirea palidă a cuiva plăcut, amuzant, cuminte şi inteligent. ți-e jenă să-ţi recunoşti şi ţie că ai căzut în capcana aparenţelor, nu-ţi poţi aminti ultima oară când nu ţi-ai dorit să mă dau de trei ori peste cap şi să dispar de tot.

sunt fostul talent devenit risipă, fostul făt frumos ajuns epavă, fostul iubit degradat la stadiul de prieten în plus pe facebook pe care nu-l ştergi din bun simţ, fostul om, actual vampir de sentimente, iubire, bucurie şi viaţă.

îndepărtează-te cât mai poţi.