Ce titlu inteligent am pus, mi-am exprimat si lehamitea generalista fata de lepse cat si titlul (mascat) al lepsei pasata de Tomata. Se cheama ca niste propozitii incep cu niste cuvinte si eu trebuie sa pun niste cuvinte ca sa fac niste propozitii. Inteligent.

Sunt ciudat, conform tagului de pe blogul Roxanei.
As vrea sa ma rup de trecut..
Pastrez trecutul.
Mi-as dori sa nu se repete inceputurile propozitiilor doar de dragul de a fi numar rotund!
Nu imi place salata de vinete!
Ma tem prea putin, poate asta e si problema.
Aud tot ce se spune in jur, mai putin cand am casti.
Imi pare rau mai mult pentru ea decat pentru mine.
Imi plac bajetii de la Emagic care fac minuni (si fetele, desigur).
Nu sunt deloc hotarat, dar deloc.
Dansez mai mult in Vama, pe plaja si sub umbrele.
Cant in capul meu, atat.
Niciodata sa nu spui niciodata.
Rar ma simt multumit de mine.
Plang cam o data la 10 ani.
Nu imi place de mine aproape deloc, dar iar se repeta, ce stupid.
Nu sunt multumit de mine!!!! E a treia oara cand iti zic!
Sunt confuz cand mi se fac avansuri.
Am nevoie de stabilitate.
Ar trebui sa nu mai fac lepse.