->LeneBarbie

Mâncarea anului: sa ma ceva pe pizza alora de la 21, ca numai din aia mi se pare ca am trait.

Băutura anului: bere, cu mentiune speciala pentru Flaming Lamborghini pe care n-am incercat-o, dar am dezbatut-o intens, inclusiv in teambuilding.

Party-ul anului: aici am dubii, as zice 8 martie, 1 mai, 12 iulie...

Patul anului: al meu a fost cel mai bun, de departe. mentiune pentru cel strain in care n-am facut sex. A fost foarte tare si somnul de la Voineasa, hehe, nimeni nu stie unde am dormit.

Piesa anului: Kooks - Always where I need to be.

Site-ul anului: Metropotam? Facebook? tough choice...

Blog-ul anului : Peculiarme? LeneBarbie? you can already see a pattern here.

Ruda anului: -

Gafa anului: a fost prea lung anul 2008 si mi-e ca nici memoria nu-mi serveste prea bine, de vreme ce am obiceiul sa imping penibilul in subconstient. Din nou am de ales intre un sarut si un email. Nu e neaparat o alegere grea, dar 2 la pret de 1 e o oferta buna, romaneasca!

Prietenul, respectiv prietena anului: Mihai si Catalin, Diana si Alexandra. Care, a intrebat cineva din public?

Iubitul anului: adevarul e ca imi place mie Gerald Butler, dar nici chiar asa. Am impresia ca si el e straight!

Îmbrăcămintea anului: geacaaaaaaa cu mentiune speciala pentru fantomele fularului si manusilor.

Excursia anului: Hamsterdam.

Vorba anului: vorba1, pentru ca nu am inspiratie.

Platforma socială a anului: Facebook. Daca trebuie musai doua, Shelfari.

Sportul anului: Fotbalul cu un distant loc doi, anume dansul.

Filmul anului: Slumdog Millionaire. Le scaphandre et le papillon.

Cartea anului: Magicianul, pentru intinderea vasta si semnificatia dintre ani. On the road, de-aia.

Parfumul anului: auzi, asta ai bagat-o aici la misto sau ce?Ah, am raspuns si pt asta. Parfumul ei, pe care l-am mai simtit de doua ori la altcineva si o data cu greu m-am abtinut sa nu o intreb pe englezoaica daca e ceea ce cred eu.

Jocul anului: pauza.

-> dau chestia asta LA TOTI, TUTUROR, daca citesti ai obligatia sa o faci!