Si trebuia eu sa instalez Workplace, o aplicatie pe platforma IBM Filenet P8, versiunea 4.5 Aveam un ghid de configurare pentru 4.0, imediat a aparut 4.5, hai sa migram, sa reconfiguram. Si stai si instaleaza iar AE, CE si PE (neimportant), deschide consola de administrare a serverului si stai si configureaza. Asta implica atentie. Futu-i atentia-n gat, de 3 zile stateam la configurare si nu stiam ce era gresit, un coleg avea setari similare si ii mergea. Trebuiau modificate manual fisiere .properties, .Websphere, .xml, in cate doua locatii fiecare, cam asa. Si deschide aplicatia in browser, ce sa vezi, nu merge. Cauta eroarea pe net, gasesti eroarea pe net. Aplica rezolvarea pe care o zic aia pe forum, ca sa constati ca iar nu merge. Si apoi te opresti. Hmm, sa postez si eu un topic pe forum? astia zic ca au rezolvat problema si eu tot la ea sunt. Sa postez si sa par idiot? Hai sa mai incerc, poate am uitat ceva.
Doua zile mai tarziu, cu nervii intinsi, ma pregateam sa reinstalez tot mediul de dezvoltare, inclusiv serveru care, intre noi fie vorba, dureaza un pic, ca mai apoi sa-l reconfigurez. Si nush cum m-am gandit sa dau restart la server. Normal ca n-a mers, dar apoi m-am dus undeva unde am sters o adresa completa si am lasat numai aliasul, am restartat iar serveru, am reinstalat aplicatia, mai incearca o data in browser si da-i login. Si culmea, merge. Nu stiu ce i-am facut, nu stiu ce gresisem inainte si nu ma intereseaza.

Pe dob.ro, posteaza unu Alex Nicolescu un articol cum ca padurile tropicale au inceput sa se regenereze. Satul de stiri de valoare fix zero, i-am comentat aiurea, ca sa fiu luat in vizor de toti ceilalti comentatori care probabil au luat-o personal (oare lucreaza toti acolo?). De cate ori nu am citit in prese ca "planeta mai are xx ani in care se poate salva, dupa aceea va fi prea tarziu", apoi chestii de genul: incalzirea globala nu e asa grava pe cum se credea, alte chestii cum ca flatulenta vacilor cauzeaza efectul de sera global, etc. Apoi se vine cu un articol cu titlu evident. Padurile oricum se regenereaza, ideea e sa se regenereze mai repede decat sunt taiate. Logic ca se refac, planeta n-o sa moara, mai degraba vom fi eliminati noi.
"Potrivit cercetatorilor" mi se pare o laba trista de jurnalism.
Plus ca ce era misto la dob.ro erau smart commenturile si editorialele, mai rare in ultima vreme. Si tot eu sunt the bad guy.

Am vrut sa imi rezerv bilet(e) la teatru la Act, mi s-a raspuns (pe mail) ca nu mai sunt locuri pentru sambata (de miercuri am incercat). A adaugat sugestiv "poate data viitoare". Cred ca ma tin minte de luna trecuta cand am incercat cu o zi inainte de acelasi spectacol.

N-am reusit sa ma imbat anul asta si ma oftic. Mai ales ca acum sunt periculos de liber, nu am si nici nu vreau nici o scuza de proiecte si referate (ba mai am una). In schimb mi-am dat mare parte din bani pe examenul la IELTS, nu prea mananc, iau vitamine si dorm mai mult. Chiar si lista de "to do" se subtiaza. Oare mai stiu sa ma distrez? Asa, in general, e misto, chill, dar de Cola tot nu m-am lasat. Alex nu vrea sa iasa cu mine ca e gelos ăla.

M-am mobilizat cu licenta, centralizez lista cu profi existenti pentru ca, va vine a crede, nu exista cineva anume care se ocupa de licenta sau care iti poate da informatii oficiale, poate doar daca vorbesti cu decanul, dar si asa e tot din gura in gura, zicala populara. Voi invinge sistemul si voi absolvi. Abia apoi vine greul. Ce-o sa se intample cu toate lucrurile pe care am vrut sa le fac si nu am apucat? Dar ce-o sa se intample cu oamenii...