Serialele, adica.
Sa va povestesc de serialele mele. Sunt altfel decat ale voastre. Sunt mai misto.
Nici un House, Lost, Heroes and all that superstar crap. Serialele mele sunt Nip/Tuck, Entourage, Californication si Dexter. La categoria other poate fi pus Two and a half men, asta e ca si cum te-ai uita la Bundy, nu se pune.

Nip Tuck ar putea fi descris ca un soap opera ultra-modern al televiziunii americane. Totul e invelit intr-un glam orbitor (pleonasm?) cum numai la Hollywood gasesti. Culmea, primele 4 sezoane au avut loc in Miami, dar cu atat mai bine, a fost loc si de latin chicas, drug dealers, cojones si travestiti. N-am sa va povestesc actiunea, cu scuzele de rigoare cui trebuie, va zic doar ca e cu operatii estetice explicite si cu sex. Mult sex, facut de el. Uneori si de el.
Ah, si serialul asta abordeaza cam toate subiectele tabu posibile, ceea ce mi-a placut la nebunie.

Entourage e povestea a patru tipi, ghici unde, tot la Hollywood. Unul din ei, Vincent, cel mai aratos de altfel, e vedeta (young star in Hollywood). Ceilalti sunt prietenii din copilarie din NY, plus fratele lui mai mare, actor de mana a doua. O privire foarte savuroasa in interiorul industriei cu toate mişmaşurile, producători, regizori, agenti jidani, plus foarte multe vedete as themselves. Plus ca e miştocar rău serialul.

Californication nu cred ca mai are nevoie de prezentari. David Duchovny, maniac de sex, scriitor pe care sotia l-a parasit, incearca sa o recucereasca. A inceput sezonul 2 si cu asta ma delectez momentan. Din nou, acelasi umor fin si ironia cu care cel putin eu m-am obisnuit din Evolution (ii sta bine, sa recunoastem). One man show.

Dexter este chiar mai mult de atat, un super-one-man-show. Despre el chiar nu va voi povesti mai nimic decat ca am fost captivat de la primul episod... daca imi amintesc bine mi-am zis "omfg ce tare e!". Si aici a inceput sezonul 3 de ceva timp.

Sper sa nu ajung ca altii sa nu dorm noptile in asteptarea episoadelor noi din nush ce serial pe torrente, but then again, I r not really caring right now.