o sa ma duc la targul de carti care are sau va avea loc si o sa imi iau carti cat mai variate si poate chiar ceva teorie literara. Culturalizarea inevitabila e doar un efect secundar. In schimb, am un scop precis-concis, si anume vreau sa incep sa scriu chestii, ca sa nu le uit, in scopul incropirii unui manuscris in scopul transformarii manuscrisului intr-o poveste ceea ce este un scop in sine.
Vreau sa scriu o carte - ©.
Un text despre, dar mai ales cu. De obicei iti vine sa uiti chestii care iti lasa un gust amar in gura, dar ar fi o mare pierdere pentru mine dar mai ales pentru voi. ! . Vreau sa fiu Jesse, numai ca nu vreau sa ma consum 9 ani, ci doar sa imi inchid gandurile intre doua foi pe care o sa scriu generic Inceput si Sfarsit. Cat de yin si yang, nu? that's soooo last century.
Si spre deosebire de blogul asta, care nu e 100% pentru sufletelul meu si despre care afirm cu regret ca mi-a cauzat mari si groase belele ffs, chestia aia o sa fie a mea si a cui va mai vrea. Aia va fi numarul 0. De la 1 incolo nu-mi pasa daca sunt autor ratat