Printr-a 12-a, s-a pus problema persoanei care strange bani pentru banchet/bal/cum s-o fi numit atunci. Nici acum nu stiu ce m-a posedat sa ridic mana, dar n-am avut nici un dubiu in privinta asta, a fost chiar o experienta eliberatoare. Deci eu am strans banii. Evident ca nu a fost totul lapte si miere, s-a facut si misto de felul in care insistam pe langa rau platnici sa achite, dar intr-un final am dus sarcina la bun sfarsit si a fost probabil prima chestie organizatorica-like pe care am dus-o cu bine.
La mai bine de patru ani distanta, dupa o sefie de grupa, o sefie de serie, cateva chefuri in camin, o incercare de reuniune cu clasa din liceu (fara rezervare, pretty stupid), o intalnire cu bloggerii, o iesire la munte si orice-ar mai fi fost pe langa astea, iata un relativ succes, intalnirea de 4 ani de la terminarea liceului :).
Trecand sub tacere faptul ca Piranha e un fel de firma de flight low-cost care pretinde pentru rezervare o suma absurda de bani fara consumatie inclusa (aviz amatorilor), am adunat practic 50% din totalul absolut si 70% din persoanele accesibile mie la o bere si o depanare de amintiri trecute si intamplari prezente.
Asta ca sa nu ziceti ca bag numai poze si nimic text de calitate.