Rita e o tipa rusoaica cu sange cubanez care locuieste in Miami. Cel putin locuia, se pare, pentru ca acum e in Tokio, din ce vad pe profilul ei de Facebook.
Este intr-adevar o tipa fascinanta, si nu ma refer la intelectul ei, pentru ca, in mod evident, nu o cunosc. Dar am conversat cu ea. A fost cel mai aproape contact cu civilizatia americana si felul ei de-a fi. De ce? Poate veti afla.
In perioada mea de gratie hi5, surfam. Imi placeau pozele si imi plac si acum... despre poze cu femei ce sa mai zic? Ii comentasem ceva pe profil si nu stiu cum am ajuns sa o adaug in lista, pt ca mi-a dat id-ul. A fost misto la inceput, intrigant, vorbeam cu o americanca super buna care ma tot facea frumusel. Si i-am aflat si povestea (pentru ca, nu-i asa, sunt de un foarte bun friend-material) de incepuse tipa sa se planga si din dragoste la mine. E model, super slaba si frumoasa, pentru ca e rusoaica la origine. Are (sau avea) prieten roman, model si din cate mi-am dat seama super misto si el. Partea amuzanta e ca omul teoretic statea in P16, eu in P5... a iesit si asta la iveala la un moment dat. Ea se plangea ca il iubeste mult, dar distanta ii omoara, ca se teme de inselat, etc.
Apoi a inceput sa isi povesteasca si restul vietii. Sta in Miami, unde toata lumea vorbeste spaniola, parintii ei bla bla, homeless people yack bla bla, am fost in Paris Milano etc bla bla. Nu stiu dupa a cata 2-3 discutie m-am saturat de cat de superficiala e si intr-un final i-am dat ignore.
Intre timp si-a sters profilul de hi5, dar m-a adaugat pe facebook, si ultima stire e ca rezideaza in Tokio. Sa-i fie de bine.
linku de facebook, daca merge(daca nu, nu)