"Mircea, ai cam exagerat. Parca vorbisem altceva, ce naiba?
Dragii mei, bine ati venit la mine pe blog. Dupa cum puteti vedea in dreapta, ma numesc Roxana, scriu in romgleza si am par pe maini. Ce atata pilozitate domle? E ditai parul. Sunt o maimuta paroasa! Am devenit adepta naturalului si firescului in urma vizionarii de filme erotice de epoca si dupa cateva stiri cu transmisii in direct de la orgiile MISA, unde am observat cat de libere se simteau femeile acelea in propriul corp.
Nu ma simt deloc inconfortabil in propria piele. De fapt, chiar va sfatuiesc sa mergeti in directia "au naturel" pentru ca asta e singurul mod de a fi in comuniune cu natura si cu infinitul! Ii multumesc lui Mircea pentru popularitatea adusa, de mult incercam sa imi promovez ideile si nu aveam mijloacele necesare.
Prietenul meu adora drumetiile prin zonele forestiere (if you get my subtle drift). Plus ca iarna si tine de cald! Vara, depinzand de dispozitie, il tund mai trendy, dar de pe mana nu il dau jos, doamne fereste! Apoi creste si mai mare. Si puteti sa ma credeti ca nu e nicidecum anti-erectie (e chiar the opposite).
Mircea, cand ma voi hotari sa adopt o schimbare de look (e un termen popular printre tineretu de-azi, ti-l explic eu cand ne vedem) cu siguranta o sa vin la tine pentru sfaturi, ca vad ca tu te epilezi peste tot, you sexy hunk you! :*pooooop bebelu!"