Inghesuiala mare la Armata Poporului. Inghesuiala mare peste tot, si la intersectie, si in statia de autobuz. Ajung la semafor unde astept sa trec. E rosu. Printre atatia oameni din fata mea mi-a sarit in ochi probabil cea mai mica fata din zona. Nu era cat Shakira, da' era mica. Cum ar veni, sub standardele mele.
Hmm, si cand ma uit din spate, primul lucru la care ma uit e... parul. Nice hair, I say to myself. Misto si cizmele. Mama, si ce fund! (paranteza: cizmele astea purtate peste blugi sunt cu dus intors, mi se par uneori mai degraba usuratice decat decente, si in acelasi timp anumite persoane purtandu-le imi trezesc sentimente neortodoxe - sau necatolice?).
Fata tinea in mana o garoafa. Si se grabea. De unde stiu? A trecut pe rosu in pas alert. Reamintesc ca eram in spate. Se intoarce pe jumatate si ii vad figura din profil, luminoasa si cu ochi frumosi (da, am vazut jumatate de ochi si restul mi-am imaginat). Pana la Cora sunt doua perechi de semafoare, si de 2 ori a trebuit sa se opreasca. Eu voiam sa ajung mai in primele randuri sa ma holbez mai bine. Tot mi-o lua inainte dar trebuia sa se opreasca din cauza masinilor. Apoi in pas de-a dreptul alergator spre Plaza.
Ce coincidenta, acolo merg si eu. Am marit si eu pasul cat sa nu o pierd din ochi. Mama, de nu ma simteam ca un stalker, sa mi se usuce si sa-mi cada! Si nu era neplacut.
Aproape ca am pierdut-o cand am intrat in Plaza. Dupa 10 metri am reperat-o si m-am indreptat discret spre ea, vazand ca e singura. Bai, si cand mai aveam 2 metri i se sculpteaza un zambet mare pe fata si il imbratiseaza pe unu. Ma uit in sus: inimioare si inimoaie rosii... Jeez, it's Valentine's, d'oh! Normal ca se intalnea cu Valentin!
N-am dezlegat inca misterul garoafei, ca venise deja cu ea, dar e clar ca cine i-a dat-o n-a avut noroc... cum sa oferi garoafe cand una din doua femei se asteapta sa faca sex de Sfantul Valentin?!
*sfarsit abrupt*