(nu stiu niciodata sa pun un titlu inspirat, cum ar face un scriitor bun, insa eu nu sunt nici macar scriitor, daramite bun, so here they go)
La mine acasa se ascultau manele in noaptea de revelion... mi-a zis mama la telefon :>
Bradul meu este foarte foarte frumos, chiar daca este artificial, are si niste lumini geniale.
Se pare ca "spontaneus prose" a fost deja luata, asa ca mie trebuie sa imi gasesc un alt nume care sa prinda.
Cred - nu, de fapt stiu ca sunt foarte bun la prime impresii. Lumea chiar ma place din prima, las o senzatie foarte placuta de "nice guy" de unde se mai poate taia cu ocazia urmatoarelor intalniri (sac). Daca ar fi mereu numai new people, as fi senzatie!
M-am apucat de lucru, draci, si mor de foame pe-aici, nici nu pot sa mananc orezul de pe jos! Astept para malaiata in gura.
Cel mai tare mesaj primit de revelion a fost unul blank. Cool, nu?
Mi-am revenit din punct de vedere muzical (with a little help from my friends).

Note to self: revelion in trei, de facut si alta data.