merita sa duci viata asta la capat chiar si numai pentru muzica.
cand o sa fiu mare si o ascult muzica in prostie o sa fiu fericit, o sa am ţşpe giga de muzica mereu la mine si cu o baterie care sa ma tina minim 2-3 zile (viitorul tehnologiei). si de fiecare data cand o sa ma doara ceva, cand o sa fiu suparat, heart-broken ( :> ), obosit sau nervos, o sa imi pun piesa ideala si o sa inchid ochii si o sa fie bine.
stiu ca sunt ultimul om din bucuresti fara muzica.


V-am spus ca am fost la Andries? A fost scurt concertul, dar inspirational, if i may say so. Nu m-a inspirat sa fac ceva anume, sau sa ascult vreo piesa, pur si simplu mi-a dat idei. As fi vrut sa inchid ochii si sa-mi dau drumul la gura*, sa zic tot ce imi trecea prin gand, dar sunt convins ca interlocutoarele mele (cu forta) n-ar fi fost prea incantate. Asa ca efectul s-a dus, a ramas doar perenul, adica problemele cotidiene.

*omg ce urat a sunat...