Voi stiati? De ziua mea (adica a mea si a lui Mihai) am dat impreuna niste bere si pizza. Din berea respectiva, 5 cutii au supravietuit pana miercuri. Cand am plecat sambata au mai ramas 2 beri. Trist, cu adevarat trist. Un esec monumental pentru cel care se lauda ca bea o bere in 5 minute. Si am baut pe-alea 3 doar pentru ca am avut Bazzaconni, ca altfel nu ma atingeam de ele.
Acasa am Tuborg. La oferta. Era jumatate de naveta sambata noapte, am baut una sau doua, mai mult din obligatie, pentru ca e barbateasca (""). Am fost sa iau o alta naveta. Pe langa faptul ca ma blestem pentru inspiratia de a o lua in brate (e oferta, deci iti mai dau si 6 cutii gratis) pe jos, de mi-a iesit untul din grasimi. Stiu ce cadou o sa imi fac dupa revelion (hint: gantere). Tocmai am deschis o bere sa ma rasplatesc pentru efortul depus - nici macar n-am terminat-o, bleah!
Astept vara ca sa imi fie mai pofta.