Fanul meu va fi foarte dezamagit cand va afla ca eu nu citesc. Am citiiiit, slava Domnului, destul cand eram mic. Nu mult, destul doar. Pentru ca Aneya mi-a dat voie sa aberez si pe langa titluri si autori, am sa zic cum era mai demult, cand stateam la bloc in Galati, si citeam intins tot in pat (pe diagonala, ca sa incap) si citeaaam, si citeaaam, ca frate-miu era cel responsabil cu golanitul, eu pe atunci inca aveam rabdare.
Totul s-a terminat in facultate. N-am mai avut niciodata starea de bine care sa ma imbie la citit. In rastimpul asta am recitit de vreo 2 ori Shogunul, ultima oara in sesiunea trecuta de iarna (cartea favorita) si am avut o tentativa sa o stresez pe Diana sa-mi dea carti frumoase. S-a oprit dupa una sau doua. Am mai citit de la mama, care strange cartile de la Jurnalul NationalCotidianul... si nu mai stiu ce.

E una din dorintele mele cele mai mari sa ma pot reapuca de citit, insa nu-mi gasesc nici timpul, dar mai ales dispozitia si locul. Help.