De fiecare data cand vad scris horoscop, eu citesc. Niciodata la alte zodii, doar la mine. Si niciodata nu ma multumeste scurta lectura, mai mereu citesc ceva ce n-are legatura cu mine.
"Azi primesti niste bani". Fii sigur ca n-o sa i se faca nimanui mila de mine sa imi dea, pur si simplu, niste bani.
"O zi grea la munca". Citeam din astea cand eram student delasator parazit pe spinarea parintilor. Who, what, where? Ce vorbeste asta aici, ma?
Imi placea impartirea horoscopului pe categorii, bani, sanatate si love. Era asa parca in Bravo (da, am citit si eu Bravo la un moment dat, si strangeam postere cu trupe masculine!). Si parca iti imaginezi cum se uita ei la miscarile planetelor si vede ca Jupiter s-a miscat un milimetru spre Saturn si Neptun are o inclinatie de 0,05 grade spre stanga. Se duc ei la tabelul de corespondente cu miscarile astrale si deduc: "Azi nu e indicat sa semnati documente oficiale", sau "Partenerul va reproseaza ca neglijati problemele de familie" - asta se aplica pentru toti barbatii insurati, nu?
De departe favorita mea este parerea avizata despre relatia cu partenerul de viata. "Este posibil ca persoana iubita sa va inteleaga gresit dorinta de libertate", "Consultati-va cu partenerul in privinta investitiilor". Ei dracie, si daca nu se exista asa ceva? Sa ma ingrijorez, ar trebui sa imi caut? :-s O sa moooor?
Cand am zis ca eu cred in zodia mea, nu voiam sa spun ca sunt de acord cu felul in care e descrisa. Doar ca suntem mai ciudati, asa.