Eu nu dau bani la cersetori pentru ca toti sunt penibili, cum schelalaie ei din ranunchi. Chiar incerc sa imi strang urechile ca sa nu-i aud. Azi n-a fost nici o exceptie.
Primul, la pranz, cand am fost in Crangasi, cred ca am auzit cel mai prost cersetor din istorie. Cred ca era un student care depasise limita umana de nesimtire, pentru ca era imbracat normal, arata ingrijit, si a scos un carton care cred ca era printat, nici nu m-am uitat sa vad ce era pe el, dar deja impresia era formata. Frate, si a latrat asta, mai rau ca toti cersetorii din Bucuresti, aia macar pastreaza un anumit nivel sonor sub o limita suportabila, asta era cersetor, corist si poet. Poet, pentru ca recita/urla o poezie facuta de el, cu rime de gen n-avem bani pt maine/nu ne-ajunge nici de-o paine. Total dezgustator.
Al doilea, seara cand m-am intors, era cersetor standard, care totusi a inclus in repertoriul lui si ceva inedit: a spus Luceafarul. Chiar ma temeam ca si asta se crede artist, dar cand am recunoscut versurile poeziei, am zambit pe sub mustata si ochelari. Nu mi-am dat seama daca a terminat poezia, metroul facea zgomot, dar stiu ca la sfarsit a mentionat omu: "Aceasta a fost o poezie de Mihai Eminescu". Fuarte tare! Bile negre: daca se straduia un pic mai mult, suna a manea :D. Oricum, asta a avut mult mai mult succes ca celalalt. Nu la mine, totusi.