In eventualitatea unei fatalitati de gradul intai, si tinand cont de tragicele evenimente care nu s-au petrecut in ultimele zile, in speta n-am avut bani sa imi iau geaca sau bocanci, dar si cele care s-au intamplat in ultima vreme si al caror gust va reveni poate in momentul in care voi fi pe marginea unei prapastii, ei bine, as dori sa imi redactez testamentul, in caz ca nu ma mai intorc.
Monitorul meu drag Samsung nou si mai ales costisitor va ramane lui Catalin si Monicai, care oricum mi-au dat banii sa il cumpar, deci...
Colectia mea de surprize Kinder o las Dianei... ambelor Diane! Sa va bateti pe ele, nu-mi pasa. Mai putin brelocul cu Shrek, ala i-l las Danei.
Salariul pe jumatate de luna, deja muncit, i-l las mamei, mai putin cat sa-si ia si frate-miu o camera web cu microfon, da-l dreaaaq!
Sosetele mele murdare le las colegilor mei. Cate una de fiecare.
Calculatorul meu... ei bine, oricum e varza, asa ca sa il luati pe parti, ce-o mai fi bun din el.
Locul meu la camin il las Ralucai (e apa calda tot timpul, si esti si langa munca!)
Cele doua beri Stejar revin, indiscutabil, lui Gelu.
Contu meu de Yahoo, which is pretty important, il las unui orfelinat din Galati. Il scoateti la licitatie si ies bani buni.
Am uitat, hard-diskul e separat. I-l las Andrei, drept multumire pentru inspiratia in materie de muzica.

Am o ciocolata in frigider, e a ta. Am uitat sa iti dau atunci, asa ma revansez.