In toate sensurile, si buna si rea.

1.Fetele frumoase. Asta e singurul punct la care nu m-am gandit, pur si simplu a venit!
vezi pasatoarea lepşei.

2.Se organizeaza o licitatie pentru constructia unei cladiri in centru Bucurestiului. La licitatie, se prezinta un american, un neamt, si un roman.
Americanu face prima propunere:
- Eu va fac lucrarea pe suma de 3.000.000 $.
Neamtu:
- Eu va fac lucrarea pe 2.000.000 $.
Acu, vine si randul romanului, care zice:
- Eu va fac lucrarea pe 4.000.000 $.
La care, conducatorul de proiect, enervat la maxim izbucneste:
- Ma! cum dracu ceri tu ma 4.000.000 $? Nu esti sanatos la cap?
- Pai ma frate - zice romanu' tragandu-l pe director mai aproape, uite cum facem... 1 milion il iau eu, 1 milion il iei tu, si 2 dam la neamtu' asta...
I think this sais it all.

3.Romanul isi plange de mila incontinuu.Politicienii ne mananca. Taxele sunt prea mari. Fuge statul cu banii de pensii. Romania e urata, murdara si prost crescuta. Ce facem noi? Scuipam guma pe jos, aruncam hartii in parc, trecem pe rosu si dam spaga, pentru ca asa se face.

4.Nu te plictisesti niciodata in Romania. Slava Domnului. Vama, Sibiu, Timisoara, Dunare, Delta, manastirile din Moldova, prea multi munti, dealuri superbe, de toate.

5.Prea multe feluri de mancare, dintre care n-am sa nominalizez nici una, pentru ca nici una nu m-a vrajit definitiv: eu mananc sa traiesc, ba! (aviz mancailor) Pacat ca nu le exploatam mai mult, adica export si turism, sa tot vina turistii.

6.Tiganii. Nu stiu daca sa ii trec la bine sau la rau. Cand zic "tiganii" ma refer inclusiv la rasism, inclusiv la lautari, cantaretii din metrou (am vazut eu unul foarte bun), cei care se straduie sa reuseasca dar si cei care fura sau aia cu palate cu surle si trambite, cei care pleaca in Italia sau iti pescuiesc aici din buzunare.

7.Eu. in lipsa de idei.

Daca leapsa asta place cuiva din cei care scriu pe Supadecaramele, pls be my guest.