Azi mi s-au stricat castile partial. Situatia actuala e in felul urmator: casti intr-o ureche, monitor imprumutat, tastatura imprumutata, hard ca un hârb, carcasa ca si inexistenta, cooler de procesor care cârâie, sursa proasta, nici n-are rost sa comentam software-ul. But it's all good! :)
In other news, ca sa nu mor de plictiseala am iesit auto-fortat la cumparaturi pe soare, am cerut de la doua persoane pozele de la ziua Simonei dar tot nu le-am primit, nimeni nu iese la bere, singura persoana de contact de la Star Storage este in concediu, cineva mi-a zis ca ma iubeste dar de fapt nu mi-a zis, la mare nu stiu daca pot pleca, si totul stagneazaaaaaaaaaaa si eu nu mai stiu nimic, nu stiu ce sa fac, nu stiu cu cine, nu stiu de ce, nu vad inceputul, d-apoi intriga, planurile nu exista, sunt doar idei care se incapataneaza sa nu creasca, care sunt haimanale, imi pleaca din minte cand au ele chef.
As fi putut fi la Galati, sau as fi putut pleca la Galati cu Andra, as fi vazut pe Alexandra care se duce la nunta, Catalin si Cretu pleaca la munte, Mike nu vrea sa mearga la mare, Alice se duce cu formatia, Ana cu personalul, Diana nu stie daca mai ajunge la ziua unui prieten pe litoral, Andra se duce, dar n-am inteles cu cine, Remus vrea in Mamaia, sa ii gateasca Kitty, firma ma vrea duminica, Daniel nu stie sa ajunga in Club A, nu gasesc pozele altora de la mare si ma enerveaza!, n-am putut dona sange pentru ca am avut hepatita, Anca e la Galati, are vin si ii ies peri albi din cauza mea, vine si Simona, sunt singure acasa si eu nu, Catalin doarme la noi joi, Gelu face ore suplimentare, Mari a zis sa o sun daca sunt prin zona ei la mare, vara-mea la fel, vrea sa o vizitez in Navodari, maine/azi bere cu Iulian, care vrea sa omoare cateva ore, si .. pisici! Cam atat. Daca mi-as permite m-as face muci intr-o seara.