Cine nu foloseste inca Mozilla Firefox e the lamest. Ieri a fost o zi (teoretic) productiva pentru mine, mi-am luat cateva extensii, si anume:
-Blue Organizer (am uitat ce face )
-del.icio.us - iti stocheaza adresele favorite, adica Bookmarks, online, si pe poti accesa de pe orice comp.
-Download statusbar - in loc sa apara fereastra separata ai downloadurile intr-o bara mica - inca nu i-am dat de cap.
-Firebug - pentru web developement.
-GMail Manager - clar..
-GMail Space - cat de tare e asta.. folosesti spatiul pt adresa de mail pentru stocare fisiere.
-iMacros - mai interesati-va si voi.
-Performancing - FULL FEATURED BLOG EDITOR IN FIREFOX (din pacate, 360 nu e recunoscut ca blog)
-Tab Control, Tabs Menu- ma rog..
-WOT - iti da informatii despre cat de sigure sunt site-urile pe care le vizitezi.. foarte discret.
-Yahoo Mail Notifier - cu chestia asta nici nu mai am nevoie de messenger
Si dintre cele pe care le aveam deja, se impune mentionat Mouse Gestures, anume Browsing dintr-un click. Am mai mentionat cu alta ocazie ( cititorii fideli stiu despre ce vorbesc )