Ete inca un post pentru fani (e clar, m-am dilit de tot). Voi, acei descreierati care ati face orice sa imi molfaitzi soseta alba de pe picioru stang, pe care tocmai am murdarit-o cu talpa adidasilor mei de firma care m-au costat 25 de lei, acele fetiscane care isi pierd mintile in prezenta mea fizica sau anuntata, care arunca cu sutiene in mine si imi lasa tampoane in geanta...ntz ntz, pentru voi aceia, am sa scriu pentru mine postu cu ticurile mele, si anume: imi pocnesc degetele; imi scarpin nasu foarte des, involuntar aproape; ma stramb si ma schimonosesc si imi dau seama abia apoi; ma chiorasc la oameni pe strada; casc ca prostu, independent de starea de somnolenta; cand ascult ceva ritmat, negrul din mine da din cap pa hip hop, fara sa pot sa il opresc (giee); ma trezesc vorbind singur, da' culmea, ca nu sunt singur.
Asa, si am aflat ca Loredana i-o deschide lu' George Michael si ca beletu e 90, 120, 130, 150 sau 180. Echivalentul pentru 90 de lei ar fi ca tu sa fii portarul de fotbal, cam asa de bine ai sa vezi golul marcat de echipa ta. In poarta adversa, logic, nu ca Banel.