Nu pricep politicienii, toti membrii partidului au aceeasi parere, indiferent de ce-au in minte (probabil ca nu au nimic) si se iau dupa interesele meschine ale conducatorilor de partid. Sa vii la o dezbatere, sau sa participi la sedinte in parlament cu decizia deja luata, fara sa asculti argumente pro si contra, e o mare prostie. La noi e multa coruptie, incredibil de multi paraziti - exista un individ care sta in caminul meu, fiu de parlamentar, care se crede mult mai mult decat este, isi cumpara prieteni si chiar bodyguarzi; are impresia ca poate intra la orice chef din camin si sa ameninte: "tu vrei sa te muti din Bucuresti?" /sa trecem peste asta.
Si incapatanarea. Eu sunt un astfel de individ, si nu o data m-am surprins detestandu-ma. Mai rau decat incapatanarea, si care merge mana in mana cu ea, e inflexibilitatea, cu care nu ma pot "mandri", dar tocmai am avut o discutie in contradictoriu despre cainii vagabonzi, si m-am lovit de niste idei utopice, un plan perfect care este atat de simplu, si autoritatile sunt oh so stupid pentru ca nu il pun in practica. Din pacate, nimic nu e asa simplu, si as vrea sa o vad pe Diana la carma vreunei asociatii care se ocupa de caini comunitari, printre multe altele, cum ar fi cersetori, copii fara adapost, aia din spatele fast-food-urilor care trag din punga, sa o vedem atunci care i-ar fi prioritatile. Don't worry, i'm not being mean or sarcastic.

Azi ma vad cu Alexandra.. God, it's been too long.