In fiecare zi de sesiune a fost cam la fel. Sub pat sunt cursuri si pungi si cutii si trei perechi de sosete. La un capat al patului e asezat biroul, la celalalt rucsacul de care nu ma despart.
Hmm... patul e mai intotdeauna ravasit, pt ca dorm "ca un prunc", cu perna asta minuscula aruncata pe aici. Un tricou pe pat (se intampla sa fie si mai multe), o punga cu paine agatzata de un capat al patului; cand nu sunt pe urechi, castile se odihnesc pe pat.
Masa e o adevarata opera de arta. Nu stiu cum am reusit sa inghesui pe masa(40 * 70 cm) monitorul, tastatura, padul, telefon, hartii de tot felul, scobitori, solnitza, solutie de curatzat lentile, cutit, pixuri, o gramada de maruntzis, etc. Pa monitor e volumul de Shogun, un avion de jucarie de la Kinder Suprise si o camera web de imprumut. Nu mai zic in compartimentul asta de dedesubtul biroului, care nici nu e al meu: de la aparat foto si betzisoare de urechi pana la instructiuni de folosire pentru interfon.
Sub birou are loc si unitatea calculatorului, ma mir cum. E un haos de fire in spate, mai ales ca dau jos des mousu si tastatura, in incercarea mea de a invata temeinic. Sub birou se mai gasesc o pereche de totosi imensi dar amuzanti, primiti de ziua mea, pe care nu pot sa ii port ca imi imput picioarele, si o pereche de boxe inutile. Imediat langa birou e cuptorul cu microunde sub care se aduna sticle goale de suc si apa.....
Cam asta e viatza mea zilele astea. Nici nu mai stiu de cand nu m-am mai barbierit. Azi cik imi vine pachet. Macar sa nu mor de foame. Azi m-am sculat la 14:30 si micul dejun este napolitane cu cola. Hey, e mai bine decat doar Cola. Sa iau examenul si totul va fi ok.