Alt adevar despre mine e ca nu sunt cine stie ce. Si asta am aflat azi. Marile minti (probabil, zic eu) se vad in momentele cheie. Care intamplator sunt examenele. Acu, nu as putea sa dau vina pe cele 4 ore dormite, pentru ca ma simteam suprinzator de proaspat. Se pare ca nu a fost cum ma amageam. Cand a inceput examenul aveam feelingul ala foarte foarte ciudat de liniste amestecat cu convingerea ca totul depinde de puterile mele; cand simt asta, niciodata nu e de bine. Si uite ca am cam dat-o in bara. Cu chiu cu vai am facut o parte din subiecte, si acum aflu ca nici nu erau bine facute unele, si incep sa ma indoiesc ca mai si iau. Si... de fapt, eu sunt un amarat nenorocit! Acele mari minti mentionate mai sus (fara misto) sunt persoane precum Razvan, care probabil a facut lejer tot, Andra, care statuse in spatele meu (sac) si terminase si ea tot... adica, m-am simtit un terminat, ca eu nici nu am apucat sa abordez toate subiectele, desi stiam... ma intreb, o fi mai bine daca il pic? nu. dar cel mai stresant e ca il trec cu nota mica. DAMN.
Si ce mai invatam eu de zor !
-Hai mah, ca poti! treci peste asta si mai fa doua eforturi ca sa iei si ultimele 2 examene. Cine stie, cu nota mare?
-Hmm, did I ever mention you're an optimistic sonofabitch??
-Sunt opusul tau, bre! :D U can do it!
-Numai sa trec p'asta...