Citisem mai demult articolul lui Fry, încă de pe vremea în care eu nu-mi puneam problema slăbitului. Foarte bine documentat, foarte.. hmm, încurajator, să-i zic. Am avut şi eu un impuls să merg la nutriţionist dar m-am calmat repede pentru că nu sunt decât foarte puţin supraponderal (pentru pretendente, sunt chiar mişto). În schimb, am decis să iau în sfârşit frâiele în mâini şi să fac ceva. Aşa că am ieşit să alerg. 12 ore mai târziu, tuşeam să-mi dau duhul, nu alta. După alte douăsprezece ore, stăteam să mor cu trei perechi de şosete în picioare, îmbrăcat cu trei cojoace şi tremurând incontrolabil. Am delirat toată noaptea şi mi-am adus aminte de altă noapte în care eram să mor, în spital, îmi scuipam plămânii şi îmi tot ziceam că nu prind dimineaţa. De vreme ce scriu asta, va las pe voi să ghiciţi dacă am supravieţuit.

*Mihai nu garantează că aceasta nu e o exagerare grosolană în încercarea de a se alinta.

Am schimbat uşor aspectul blogului, nu vreau să mă laud dar web-designul se învaţă, nu se moşteneşte. Un tag cloud ici, trei coloane colo, aştept sugestii de îmbunătăţire. Mă gândeam la un div cu taburi dar nu prea am ce pune acolo, poate un gif animat/fadeout în header, nişte efecte minore dar (sper) de efect.

Cumpărăm bilet la Bestfest ziua zero până la 1 aprilie, că după aia se scumpeşte. După care ne mai prostituăm o dată sau de două ori ca să cumpărăm şi abonamentul pe trei zile. Nu sunt chiar aşa scump, dar asta pentru că ofer reduceri pentru studente şi eleve :>

Mi-am luat de la Threadless asta, asta şi asta. Mulţumesc, sunteţi prea drăguţi. Ştiu că am gusturi bune.

Vineri e mare deschidere la Hala, concert Şuie, Zob şi Sensor. Be there or be square! (fetele au intrarea liberă)