Votarea a inceput de 3 zile deja. Pentru cine nu stie, Roblogfest e concurs de bloguri romanesti, orice altceva e de prisos. N-am sa va invit sa aruncati o privire pe site, v-ati ingrozi si eu tin la sanatatea cititorului meu. Eu doar va spun sa votati. Desigur, procedeul nu este pentru incetiniti mintal, in sensul ca necesita sa-ti faci cont pentru a putea vota. Personal, cred ca majoritatea aveti deja cont in reteaua Metropotam/Coolio.ro/Invita.ro/Roblogfest (eh, sper si eu) dar daca nu aveti faceti un efort.

In primul rand, ma votati pe mine, care sunt inscris la Cel mai sexy microblogger, adica sunt inscris cu contul de Twitter. Nu trebuie sa va placa Twitter, nu trebuie sa aveti nici in clin nici in maneca, numai dati click aici si votati!
VOTEZI la roblogfest 2009

Apoi, va recomand calduros sa votati, in cadrul a trei categorii, unul din blogurile urmatoare - credeti-ma, merita! De fapt, nici nu trebuie sa ma credeti, le puteti vizita singuri.
Ordinea este complet alegorica, cu alte cuvinte alfabetica:








Catzaua
VOTEZI la roblogfest 2009
Lene Barbie
VOTEZI la roblogfest 2009
paraNOIDS
VOTEZI la roblogfest 2009
Peculiarme
VOTEZI la roblogfest 2009
Puttycat
VOTEZI la roblogfest 2009
Tomata cu scufita
VOTEZI la roblogfest 2009
Unele din bloguri sunt inscrise la aceleasi categorii si implicit sunt concurente. Pentru fiecare blog, dati click pe gif si vedeti la ce categorie e inscris. Categoriile relevante sunt Blog personal, Cel mai popular blog, Blog de divertisment.

Votati si ne vedem la party!