-să nu intre în Parlament Vadim, Năstase, Voiculescu, PSD, în general za bad guys - nu că ar fi alţii za good guys, dar pe aceste ilustre sugative nu vreau să le mai văd vreodată decât încercând să desfunde veceul celulei în timp ce aniversează un an de căsnicie cu soţul si partenerul de celulă viaţă, Fane Babanu.

-să primesc un singur cadou de ziua mea, poate chiar nici ăla, pentru că nu contează.

-să am flash-forward-uri. Să mă văd pentru o secundă la sfârşitul lui decembrie 2008 şi să zâmbesc. Să mă ştiu terminând facultatea şi bucurându-mă pentru asta, pentru că mi-a ieşit bine. Vreau să mă surprind mâncând o prăjitură în Vondelpark în octombrie anul viitor şi gândindu-mă că în tot acest răstimp nu am crezut cu adevărat ca pot reuşi, totuşi iată-mă.

-să nu mai fiu cuprins din ce în ce mai des de panică surdă, claustrofobie, neputinţă şi amânare.

-să învăţ să îmi dozez timpul.

-linişte.

-o petrecere monstru la care să nu mă gândesc la nimic din ce mă macină.

-s-o văd pe Alexandra cât mai repede.

-să găsesc fular şi manuşi mişto.