Ce-i drept, nu m-am lasat usor. Ma inarmasem cu doua genti mari, uriase. Pentru ca sunt barbat macho le caram nonsalant, pe cea noua pe umar si pe cealalta in mana, inegale ca greutate. Planuisem sa ma urc in tren si aia sa fie. Dar a trebuit sa recalculez dupa ce am pierdut rapidul si mi-am dat seama ca dadea cu virgula la calculul initial.
Am ramas perplex 15 minute. Suport foarte bine esecurile, dar am nevoie de o suprafata tampon care sa amortizeze socul. In cazul asta, era nevoie de o suprafata in plan temporal (sâc). Dupa ce ma tintuisem pe bagaje cu o privire impaienjenit-deznadajduita langa informatii, blocand drumul, m-am hotarat sa ma scol si sa caut alternative. Nu mi-a trebuit mult sa ma hotarasc sa nu ma mai intorc acasa la camin.
Da-i si cauta alternative. Mesaj galatenilor. Alina m-a amagit cu un maxi-taxi spre Tulcea care ar trece prin Galati. Am facut o plimbare de placere pana la Basarab, acolo nimic. Am fost trimis catre un tzarc de pe Plevnei, unde erau parcate doua masini care mergeau la Tulcea. Nu erau ce cautam eu, mergeau pe autostrada. Epic fail.
Cred ca am innebunit-o pe maica-mea. Suna pe Ionut, sa se uite pe autogari.ro. Nu? Uita-te tu pe autogari.ro. Atunci grabeste-te! Vezi daca e ceva pana la Galati. Atunci cauta pana in Tulcea cu trecere prin Gl. Vezi Iasi, Vaslui, ceva! Nimic? Infofer.ro. Exista trenuri care trec si prin Galati? Vezi orasele alaturate. Nimic. Suna pe un sofer de la Sebatur, poate masina care vine de la Galati se intoarce inapoi pe noapte. Si ce daca n-are clienti, lasa ca ma rog eu de el. Ni-mic.
Atunci cand vrei cu tot dinadinsul sa faci ceva, iti impui sa nu ai de ales. Eu practic nu aveam de ales, nu puteam sa ma intorc la camin si trebuia neaparat sa plec. Asa ca am luat trenul spre Buzau.
Eram sa il pierd si pe asta. De data asta am lasat eu o domnisoara sa se bage in fata mea, eu n-am ajuns sa imi iau decat bilet intreg. Nu voiam sa pierd iar asa ca am renuntat la reducere.
Sa-mi bag picioarele, n-am vazut tren mai aglomerat decat de sarbatori sau la mare! Directia: Ploiesti - Buzau - Vaslui - Suceava- dracu stie.