Dar ma tratez.
O zi ciudata genereaza ganduri bizare si nevoie de bere. La sfarsitul ei s-ar putea sa te miri ca te relaxeaza ultimul hit al lui Britney (ok, nu trisa, iti placea si inainte). O reclama la Axe imi sugereaza ca apartamentele noi ar trebui construite cu un stalp integrat in living room, pentru cazurile speciale in care muzica e potrivita si cineva se spala cu gel de dus Axe la etaj. In spiritul egalitatii dintre sexe, ar putea invata si barbatii sa faca striptease.
Ca niciodata mi-am facut lista de "to do" si am si respectat-o, doar ca nu in intregime. E misto sa faci planuri de plecare, de drum, cazare, sa ai o mie de variabile intr-un sistem cu 4 ecuatii. As putea sa ghicesc vreo 2-3, nu?
Intre timp, imi omor timpul liber cu "comedy roasts" si alte comedii aiurea... frate, da' incontinuu! Filme n-am mai vazut... doar comedie, incepe sa m-afecteze la creieras. Zice ca I bring out the best worst in her. I llllllăv it.
In rest, ce mai e de zis? Azi mi-a placut o blonda, culmea. Era o domnisoara de 25-27 de ani, cred, foarte naturala, mai putin conturul ochilor care ii evidentia ochii verzi. Avea un decolteu pufos, la propriu, si foarte luminos. Cand se pregatea sa coboare din 41, i-am vazut spatele pe jumatate gol. Pe tot spatele avea puf alb care o facea de o mie de ori mai atractiva. Au tot fost discutii in privinta parului pe maini, etc, dar tipa asta avea puf blond pe tot spatele si pe antebrate. Nu am putut sa imi deviez privirea pana cand a coborat, ceea ce m-a facut sa zambesc gandindu-ma: inca mai au sanse blondele :D
Mi-e dor de blind dating.

Edit: