Vad peste tot in Vama oameni cu tricouri Metallica, Iron Maiden, Led Zeppelin, poate chiar si Judas Priest. Fara exceptie, toate sunt negre. Sincer, fenomenul ma depaseste. Cu ce e diferita atitudinea asta de "eu sunt rocker, imi las plete si port tricouri cu formatii trash metal" de "eu îs baştan mânca-ţi-aş, am duşmani şi am valoare, ascult manele şi puţin mă doare"sau "tokio hotel and make-up ftw"? Nu prea vad diferenta, sincer.
Am zis ca ma depaseste implicarea in modul de viata rock si nu numai, dar asta nu inseamna ca nu imi place rockul. Din pacate, mereu ajung prea tarziu. Nu ma refer la concertul Metallica din 99, atunci era prea devreme. Am pierdut multe concerte din cauza ignorantei sau a comoditatii: Placebo acum 2 ani, ulterior am avut o perioada destul de lunga in care muzica lor ma obseda; Muse anul trecut, am ascultat mereu cu placere dar nu imi mai aduc aminte de ce nu am fost la concert; Deep Purple, despre care stiam ca erau vechi, ceea ce m-a dus cu gandul la "invechit" (hey, honest mistake) - apoi mi-am luat intreaga discografie si am descoperit cam cat de tari pot fi; ca sa ramanem doar la rock, pt ca altfel ar fi prea lung textul, amintesc si de Metallica acum si Lenny Kravitz maine. Iron Maiden nu am ascultat, dar parca prevad ca o sa imi iau si discografia lor si o sa incep sa regret.
Dar vorbeam despre Metallica. Am facut cunostinta cu ei de la Daniel. Timp de 2 ani am avut albumele lor drept sunet de fond al vietii mele de camin. Nu in sensul ca acum le-as recunoaste de la primele acorduri, pt ca sambata am fost destul de rusinat cand am confundat Rammstein cu Metallica in Stuf (doar la inceput). Ci in sensul ca i-am perceput de la inceput intr-un mod negativ. Daca i-as fi descoperit eu cu urechile si curiozitatea mea, mi-ar fi placut mult. Nu tot, dar macar o parte. Asa, ceva a fost mereu in neregula cu ei. Imi plac, dar eu nu am albume Metallica pe comp (cel putin nu aveam). Imi plac piesele lor celebre (si baladele, evident) dar cam atat.
Acum ca ma gandesc bine, aproape toata lumea cunoscuta si care are legaturi cu rockul a fost la concert. Dan, Lau Plesa, Catalin, Dana, Jolly si multi altii pe care nu mi-i amintesc acum (ah da, si Rares). Si daca n-ar fi fost ploaia si unele recenzii negative, mi-ar fi parut rau de tot. Asa, zic doar ca a fost un concert care ar fi trebuit bifat. Imi pare oarecum rau ca n-am fost.