Stiu ca in a doua jumatate a secolului 20 existau discrepante intre sexe, femeile nu erau privite cu ochi buni pentru locuri de conducere, barbatii erau favorizati pentru aproape orice job, aveau mai multe drepturi, etc. Miscarea feminista a schimbat toate astea. A modificat balanta puterii pana in punctul in care efectiv s-a dat peste cap; acum femeile au mai multa greutate in societate, si asta chiar ma deranjeaza.
In caz ca v-ati infierbantat, veniti la mine sa va racoresc aflati ca ma refer doar la ceva anume. Industria de fashion/retail/whatever it's called este puternic discriminatorie, nu e nici un dubiu acolo, femeile sunt avantajate, rasfatate, purtate in puf, li se satisface orice fantezie vestimentara... pe cand eu nu pot sa gasesc o amarata de pereche de pantaloni in cel mai mare mall din tara!!!!!!!!!
Fute-m-as pe ei, am cautat ca boul si in magazine micutze, si in chestii pe doua etaje si sute mii de metri patrati, am fost si de vreo 3 ori in unele magazine, tot nu am gasit ceva care sa imi placa. Initial imi spusesem ca am o problema, pt ca eu gasesc foarte rar ceva sa-mi placa cu adevarat si ai putea fi tentat sa spui ca nu am gusturi sau nu stiu ce vreau. Incepusem sa fiu si eu subjugat de gandul asta, pana cand, ca si datile trecute de shopping, am gasit ceva care sa-mi placa cu adevarat si sa nu am dubii in privinta asta. Recunosc ca si pretul e un factor, pt ca cel putin momentan aveam un buget fix (chiar stramt), dar mi-ar fi permis sa cumpar pantaloni daca gaseam si imi placeau.
Pantalonul meu ideal este lung. Nu este de blug decat daca nu cumva as gasi o pereche de blugi foarte foarte confortabila si subtirei si cu buzunare de pantalon. In privinta culorii nu sunt decis, desi faptul ca am nevoie de el pt munca limiteaza oarecum gama de culori. In acelasi timp, nu vreau sa fie pantaloni de stofa, nu vreau sa debordez de seriozitate ca nu e cazul. Vreau sa-i pot purta si in alte conditii. Am zis deja ca vreau buzunare de pantalon, de-alea verticale adica, n-ar strica si niste buzunare laterale. Cred ca ar fi greu sa imbini buzunarele laterale cu o oarecare eleganta necesara mersului la munca cu ei, dar chiar cred ca e posibil. Apoi mai intervine si problema marimilor, pt ca am gasit pantaloni satisfacatori, dar scurti (cred ca la inaltimea mea am talia destul de ingusta, hehe, sau poate picioarele prea lungi).
In concluzie, ofer recompensa.