ma voi scula la 7 sau 7 jumatate, odihnit, in apartamentul meu cu 1-2 camere. Voi alerga 25-30 de minute intr-un parc gol si curat, voi face un dus relaxant, voi avea un mic dejun cu ceai si croissante sau alte chestii si voi pleca spre munca pe bicicleta, intr-o plimbare lejera de 20-25 de minute. Imi voi cumpara o cafea de la Starbucks-ul de langa, pentru ca vor fi foarte multe si raspandite (am incercat saptamana asta pentru prima data de la SB si am fost inspirat sa aleg o Iced Machiato smth). Ajuns la munca, voi savura cafeaua pana cand imi va veni cheful de munca, care chef nu ma va parasi pana la ora pranzului, cand voi lua binemeritata pauza de masa la un mall din apropiere, pentru ca vor fi mai multe si mai variate, in fiecare zi altul. Alt restaurant, vreau sa zic, preferabil cu specific italienesc, indian, libanez, etc, de-alea testate de Cristi Roman. Voi reveni cu un chef nebun de munca, dar sa nu exageram, va dura maxim doua ore, dupa care imi voi indeplini restul indatoririlor cu stoicism si voi pleca spre bar ca nou. Da, bar. Ma voi duce sa beau o bere sau doua cu prietenii din clasa muncitoare, eventual ma mai duce Daniel acasa cu masina lui (!) din cand in cand.
Odata la cateva zile, imi voi rezerva pauza de pranz pentru o relaxare intr-un bar linistit cu wireless. Voi bea bere light sau ceai, limonada and whatnot, si voi scrie frumos randuri despre ce vreau eu sa scriu. Simt ca o liniste sufleteasca, chiar si numai pentru o ora, e ceea ce imi trebuie sa imi ordonez gandurile.
O data la doua weekenduri imi fac timp sa vad un oras misto, fie el Sibiu, Timisoara, Budapesta sau Istanbul. N-are rost sa stau mai mult, nu vreau sa ma plictisesc. O data pe luna as vrea sa vad marea si cel putin o data pe anotimp sa mergem la munte. O excursie memorabila pe an, in Olanda, Anglia, Danemarca, Japonia (ok, asta poate e un pic nerealist, but still!).
Imaginea despre viitor mai are multe lipsuri. Am impresia ca toata viata mea e o cautare perpetua a unui asemenea asa-zis echilibru utopic. Macar pentru o scurta perioada...