Azi am hotarat sa fie o zi productiva. Asa ca m-am pus pe fapte mari. Initial am demarat spre o posta cu oficiu vamal din sectorul 6, cu 3 planuri alfa, beta si gama in buzunar, pentru orice eventualitate, planuri care, inlantuite fiind de o conditie musai de prezenta umana alta decat a mea, au cazut in lant. Asadar ca m-am aprovizionat cu Cola si am continuat cu al doilea univers paralel.
O aruncare de privire cu bun simt mi-a dezvaluit, precum o lumina cu ultraviolete la Room Raiders intr-o camera plina de ejaculatiuni, ca se impune curatenie. De unde loc mai bun de inceput sa curatit decat in baie, unde m-am si postat trebaluind.
In plin travaliu muncitoresc productiv (cate pleonasme?) aud o bataie la usa, usa camerei, alaturata celei a baii, ma intreb cine sa fie, ca n-am comandat curve. Nu mica mi-a fost mirarea (cam 20 cm, asa) cand, tinandu-ma cu o mana de clanta si cu cealalta de mirarea acoperita de prosop, am dat ochi in decoltee cu niste tipe imbracate in piele de la Axe, de care imi amintesc vag. Ceva s-a rupt in ele. O asemenea superbitate de exemplar masculin, macho dar sensibil, inteligent si cu simtul umorului, protector dar libertin, independent financiar si bine imbracat nu mai vazusera in viata lor. Erau 3 fete si un baiat, dar deja focul din ele nu mai putea fi oprit. Din doua cuvinte si trei miscari m-au tras in camera, una muscandu-mi urechea gentil, cealalta masandu-mi membrul (ma doare mana de la fotbal) si cealalta soptindu-mi in urechea libera: "Imi place cum scrii pe blog". Tipul a ramas sa tina de sase si sa comande pizza pentru dupa orele de sex nebun.
Biroul meu n-a rezistat, tot a cazut de pe el. In decurs de o ora jumate, am facut cu ele chestii de care nici nu auzisem pana acum, chestii care implica sticle de Cola si baterii, capsator si Finetti, ulei de masline si o cravata!
Dupa o ora jumate, stupoare! s-a intors Alex de la munca. Biet nenorocit, nu trebuia sa vezi asta! a trebuit sa il omoram. Inca n-am reusit sa scap de cadavru, dar pana luni nu vine nimeni, oricum.
Fetele aveau aparatul lor, din pacate. Au zis ca-mi trimit pozele... astept infrigurat.

intrebare de baraj: unde am deraiat?