inainte de toate arunca o privire aici

Mi-am dat seama ca mie nu imi plac slabanoagele. Nu ma intrebati de ce, dar pot sa zic doar ca sunt la munca ...

In cantina Conect sunt atarnate de tavan sforicele de care sunt legate inimioare... si mesele sunt presarate cu un fel de confetti in forma de inima. Si au mancare proasta cu nume pretentios.

Asa ma, si cum ziceam. Stai la o masa cu ingineri in devenire care s-au luat de la Stejar si sarbatoresc sfarsitul sexiunii sesiunii. Cam despre ce crezi tu ca vorbesc ei?
Scoala, profesori cu poza atarnata in rectorat si ce cul ar fi sa ii spargem fata... din rama. Ciuperci halucinogene. Istorie pana la daci si secui. Mihai Viteazul i-a dat afara din cetate pe secui si a zis ca e a lui. Antonescu. Formula 1. Metode de copiat, cu chestii pe timpan care raman acolo si le scoti sangerand. Cadouri, jogging, excursii la munte. Am uitat restu.

Sa moara bibi daca n-am luat ultimele 3 examene... pacat ca azi e sarbatoare si nu e dezlegare la peste, ca ma destrabalam.