M-am.

Am fost sa imi iau pachetul de la maxi-taxi. Din masina au coborat doi tipi negri care l-au intrebat pe sofer cum se ajunge in "trein station". Nu prea vorbeau nici engleza foarte bine si pareau confuzi. M-am bagat in seama, eu si o fata care lua si ea pachetul. Am ramas sa vorbesc eu mai mult cu ei si incercam sa gesticulez, dar am vazut ca nu ajuta si le-am zis: Follow me. Trebuia sa le arat cum sa o ia prin spatele IDM si sa ajunga la Basarab si de acolo la Gara de Nord. Ii duc spre trecerea aia din spate, si tipa astepta acolo. "Bine ca veniti si voi in directia asta, ca eu n-am mai fost niciodata pe aici". In fine, un pic de small-talk, ea trebuia sa ajunga pe Grivitei, tipii de culoare (sau negrii, na) trebuiau sa ajunga in Gara de Nord (aveau o ruda care locuia acolo?!).
Atunci, eu in prostia mea o intreb pe tipa: Poti sa le arati drumul cand ajungeti in Basarab, nu? "Da, sigur". Si am plecat in sens opus. Peste 10 secunde m-a traznit, dar nu mai aveam ce face. Nu stiu cum s-a simtit fata cand am luat-o in sens opus, sper sa nu ma urasca pentru restul vietii. Am luat-o incet dupa ei, la o distanta acceptabila sa vad daca se intampla ceva (eu la binele ei ma gandeam, nu la al lor) si dupa ce i-am urmarit cu privirea vreo 50 de metri m-am intors, ca erau aproape ajunsi in Basarab. Daca o mai vad vreodata la pachet o sa imi cer scuze, desi nu stiu daca mai foloseste la ceva.

Am de luat cadouri pentru 3 persoane. Nu am cumparat inca pentru nici unul, asa bine organizat sunt. Nu degeaba ma apuca toate bolile pe fond nervos, ca sunt prost si apoi imi fac sange rau pe cat de idiot sunt. Am batut azi iar toata Unirea si tot nimic, imaginatia mea bogata e canci cand vine vorba de cadouri. Care stie despre ce e vorba sa se abtina.