Primul care se impune mentionat e de mama si tata. Diferenta de 5 ani intre ei, dar diferenta de maturitate, daca a putut fi vorba vreodata de asa ceva intre ei, nu s-a vazut niciodata. Oricum, asa cum Al si Peggy Bundy sunt reprezentativi pentru societatea americana, asa (zic eu ca) sunt si ei doi pentru romani. Bine, poate not your average stupid Romanian.
Ordinea este absolut aleatoare.
Catalin si Sorina, care sunt impreuna de pe la sfarsitul liceului, asa am auzit :) nimic mai firesc!
Catalin si Alina, habar n-am de cand sunt impreuna, din partea mea, dintotdeauna :D
Andrei si Raluca, maaari lenesi, si le place la nebunie, vad :)) oricum, daca ii prinzi impreuna, n-ai sanse sa ii prinzi intr-o pasa proasta, sunt mereu veseli cand impreuna.
Alex si Anca, de ei nu stiu mare lucru, decat ca sunt impreuna de cel putin un an parca, si daca el nici nu prea doarme prin camin...
Cristina si Remus, ei bine, ce sa mai zic!
Vine din urma si perechea Lucian si Iulia, am impresia ca fac un an, daca n-au facut deja!
Alexandra si Claudiu, astia probabil sunt campioni la longevitate, eu stiu ca ar fi de pe la 16-17 ani, acum avand 22 amandoi. Stau si impreuna, de bine de rau se descurca, so good for them.
Diana si Dan. Ce-i cu ei ? :D In acelasi timp si best friends, au si ei destuuuula vechime in bransa!
Dana si Iulian! Habar n-am ce e cu ei prin Galati, dar ultima oara cand l-am vazut pe Iulian a fost in Bucuresti, in tranzit catre Spania, unde era Dana de doua luni... n-a putut sa stea fara ea!

Bai, cam putini... credeam ca vor fi mai multi! Eu am impresia ca toata lumea in jurul meu este cuplata.