Descopar in momentele de fatza ca sunt foarte rabdator. Na o palma celor care credeau opusul (care or fi ei). Deci sunt pe margine - a se citi on za edge. Dupa ce azi am primit un numar de mailuri comparabil cu suta, dupa ce m-au intrebat multi multe, incercand sa invatz si nu prea reusind, ce ma mai tine in priza? faptul ca m-am trezit iar la 15? poate. cola? deja nu prea mai merge. Cred ca iar muzica.
Intre timp, am fost etichetat. De Roxana. Si imi fac datoria sa scriu. Deh, altii au fost "it" in urma cu aproape un an. Pe mine nu m-a taguit nimeni niciodata, si intotdeauna m-am gandit ca nu sunt un prieten suficient de bun pentru respectivii, dar probabil e o prostie. O copilarie de-a mea.
A ajuns ca telefonul fara fir la mine, de la ciudatenii, la mine au ajuns vicii.
Am sa le scriu combinat:
1. Internetul. Fac surfing in prostie pe tot felul de site-uri, bloguri, pagini de ziare sportive si ne, imdb, last.fm, si multe altele. Am multe bookmarkuri. De messenger nu mai zic.
2. Sunt dependent de fete. Dar asta nu inseamna numai fizic. Chiar si pe messenger. A nu se citi obsedat sexual (sau cine stie). Imi place felul lor de gandire si de exprimare, as prefera un grup de fete unuia de baieti oricand (in afara momentelor in care ma simt porc sau joc fotbal)
3. Nu cred in anumite conventii sociale, dupa parerea mea aiurea. Asta include salutul persoanelor pe care le stii din vedere doar pentru ca le stii si ei te stiu, salutul de fiecare data cand intri in casa, sa dai noroc cu toti colegii cand te intalnesti cu ei la scoala, sa trebuiasca sa vorbesti cu cineva atunci cand nu e nevoie, doar pentru a nu fi liniste.
4.Sunt dependent de muzica. Fara, sunt cel mai terminat om pe care il vei vedea vreodata. Iubesc oamenii cu vederi muzicale largi. Nu cunosc pe nimeni ca mine in privinta asta, decat poate o singura persoana se apropie.
5. Dependent de suc. Dar asta numai la camin.
6.Sunt disperat dupa poze cu persoane. Asa incep eu sa cunosc oamenii. Is in limba si dupa poze cu prieteni, poze cu mine, poze de orice gen.
7. As putea trai linistit fara telefon, pe care nu prea il folosesc (exista si perioade in care il inrosesc) - asta e un fel de opus al dependentei.
8. Sunt dependent de maica-mea :) financiar vorbind.
9. Sunt dependent de fotbal. Sper sa nu dispara nevoia.
10. Cred in misoginism, in egalitatea intre sexe, in romantism, in casual sex, in exhibitionism, in libertatea de exprimare sexuala, in pudoare, in puterea femeilor asupra barbatilor si in nevoia femeilor de a avea barbati (desi suntem urati ca draq pe langa voi :P). Da.

Si mananc mai multe dulciuri decat fetele! degeaba se lauda ele. Asta daca am bani.
Nu mai dau la nimeni, daca vrea cineva sa fie taguit sa imi zica :))