Spre deosebire de alte dati, acum chiar nu imi fac probleme. Am dezvoltat, pe parcursul sederii la camin, in special in anii 2 si 3, destule obsesii, incepand de la lucruri concrete, adica Cola, shaorma, anumite persoane :D, pana la hi5 si acum bloguri. Nu ma ingrijorez pentru ca e unul din putinele lucruri care nu ma impiedica sa dorm noaptea, ma elibereaza de anumite ganduri ramase incalcite p'aci in cap, am libertate completa de exprimare (aproape)... pur si simplu imi place. Dar parca lipseste ceva. Imi plac mult blogurile care sunt usor comerciale, cum ar fi Papa Bun, dar pentru mine nu vreau asa ceva. Abia astept ca lumea sa inceapa sa scrie bloguri si sa fim o mare comunitate de bloggeri, pentru ca, vrem sau nu, suntem la inceputul unei perioade de dominatie a internetului, la care sincer nu intrevad sfarsit. Nu, nu stam toata ziua in fund in fatza calculatorului, petrecem o parte asa, restul.. socializare the old fashioned way. Deocamdata, comunitatea bloggerilor se imparte intre blogspot si 360, vad eu... si cei constanti sunt cei care muncesc. Asta chiar imi da curaj sa ma angajez :D. Adica, eu chiar credeam ca tre sa muncesti in alea 8 ore ... se pare ca nu: o freci pe bani jumate din timp.
Cum mie nu mi se intampla lucruri interesante, decat rar (in schimb am parte de oameni interesanti), am sa continui sa-mi umplu blogul cu intrebari existentiale si io mai stiu ce. Si inca mai caut localuri nocturne - impropriu spus, de fapt acum nu caut nimic, ca tre sa invatz, cum ar veni.. dar vreau sa stiu.

Nu pot sa ascult Armin van Buuren, mah.. vreau ceva mai de substanta. Inspiratiile mele de pe last.fm au secat :D.