Vreau   
 - să încep un curs intensiv de olandeză.
 - să o vizitez pe mama în Pescara. 
 - să încep să-mi plătesc creditele.
 - să alerg un maraton sau half-marathon.
 - să văd Bruges.
 - să prind un festival.
 - să fac experimentation project şi să încep teza.
 - un tatuaj.
 - să scap de boală.
 
 Pe plan abstract, vreau
 - unu doi prieteni cu care să mă pot distra, fără dependinţe.
 - să încep să dorm sănătos şi la ore decente, poate devin mai matinal şi reuşesc să alerg dimineaţa.
 - să ştiu ce vreau să fac cu licenţa şi după master.
 - zero sechele emoţionale.
 - să deosebesc oamenii care merită păstraţi de cei pe care ar trebui să-i arunc şi să cimentez, respectiv tai, relaţiile respective. Să fim serioşi, eu nu pot să întreţin mai mult de 10 relaţii în mod satisfăcător.
 - aş vrea să mă apuc să joc fotbal regulat şi să încep să fac poze iar, dar pentru asta mi-ar trebui aparat şi asta o să dureze.
 - ar fi drăguţ să citesc mai mult de o carte la 3 luni (imediat cum ajung acasă îmi iau volumele de Shogun şi ştiu ce o să fac timp de o lună).
 - să cunosc mai mulţi internaţionali, că de olandezi n-am speranţe.