Există festivalul Bestfest care se desfăşoară pe parcursul a patru zile, zilele 0, 1, 2, 3, anume 1, 2, 3, 4 iulie. 5 iulie nu intră în discuţia noastră. Avem patru bilete. Un bilet la Ziua Zero, cumpărat înainte să fie anulat concertul Thievery Corporation, plus trei bilete la concertul anulat Depeche Mode. După ce s-a oficializat imposibilitatea concertului DM, m-am reorientat să schimb biletele pentru bilete la Bestfest. Dintre aceste 3 bilete foste DM, unul este al meu, unul este al mamei mele şi unul e de principiu al Irinei.
Mama trebuie să-şi primească banii (120) pe biletul ei, chiar dacă a fost cadou, nah, viaţa e scumpă, e nevoie de bani. Irina trebuie să primească bilet la Ziua Zero. Am găsit pe cineva cui să "vând" biletul mamei cu 100 lei, cu reducere dacă reuşeşte să îmi vândă şi tricoul ăsta cu 30 lei.
Am eliminat o variabilă, am schimbat biletul Irinei şi acum sistemul de ecuaţii arată cam asa:
Acum, Irina trebuie să-şi primească biletul (unul din cele două din Ziua Zero). Rămâne un bilet Ziua Zero şi două DM de schimbat. La A. trebuie să ajungă un bilet Ziua Zero.
Opţiuni:

- schimb cele două bilete pe unul din Ziua Zero şi pe unul din Ziua 3, de exemplu. Unul ajunge la A. şi rămân eu cu două zile, zero şi trei, să mă delectez. În prima zi sunt cam puţine performanţe, sunt patru artişti per total din care ascult Patrice cu drag şi, mă rog, Killers, dar ei nu mă mai entuziasmează din 2006. Avantajul evident ar fi că merg şi alte persoane, minim două, după cum se poate vedea mai sus.

-cele două bilete la DM se transformă în 240 de lei la care adaug 30 de lei şi iau abonament pe zilele 1, 2, 3 (2, 3, 4 iulie). Acum posed un bilet Ziua Zero şi un abonament pe zilele 1, 2, 3, din care trebuie să-i dau lui A. biletul pentru prima zi şi eu rămân cu abonamentul. Avantaje evidente: văd trei zile în loc de două, avem să ne punem şi-n cap, ziua 1: Ayo, Moby (care e de sine stătător, m-aş duce doar pentru el), Silent Disco, ziua 2: Klaxons, FF, Orbital, Silent Disco, mă doare deja mâna de cât am scris, ziua 3: Santana şi Ting Tings reprezintă tot ce îmi trebuie. Dezavantaje: nu mai merg în Ziua Zero...

Aceasta este o dilemă care nu poate fi rezolvată, mi-e teamă.

EDIT: Nu se simte nimeni să dea un sfat??